вівторок, 21 серпня 2012 р.

Модуль 4.

У цьому модулі, дуже цінним для мене було дізнатися, що це оцінювання безперервний процес, що відбувається в продовж виконання проекту учнями. Воно дає постійне спостереження за тим, як учні просуваються у навчанні. Формуюче оцінювання може бути не тільки за допомогою балів, а й через спостереження, складання звітів про виконання проекту, інтервю під час консультації, а також самооцінювання та взаємооцінювання. Я побачила, що можу використовувати методи та форми оцінювання і протягом вивчення мого предмету на уроках, наприклад мені сподобалась "ЗХД" таблиця, яку можна використовувати не тільки в проекті, а й на заключному етапі уроку. Я зрозуміла , що моїх учнів потрібно самостійно вчити відслідковувати прогрес навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар